torsdag 17 september 2015

Kultursoffan - Återkomsten

Det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Efter en månad i Italien hade jag planerat att börja skriva här så snart jag kom hem. Alltför mycket pizza och gelato visade sig dock vara mycket dåligt för disciplinen. Jag bestämde mig för att ta ledigt sommaren ut. I stället för att skriva här reste jag runt lite även i Sverige och läste massa, massa böcker. Såklart.

Men! Nu är jag tillbaka! Jag skulle säga med buller och bång men lite måtta får det väl vara. Vi sätter ribban lågt på ett inlägg i veckan, men förhoppningsvis blir det väl mer. För nog sätter jag i mig lika mycket populärkultur som vanligt!

Vad jag ska skriva om, det återstår att se. Kommentera med önskemål, om det finns några sådana, så ses vi.

Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar